From: Nikos Roussos <nikos@×××××××××.net>
To: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
Cc: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] adw
Date: Mon, 27 Sep 2010 15:43:04
1 Τους ενόχλησα άλλη μία φορά και μου υποσχέθηκαν πως θα εξασφαλίσουν άλλο ένα
2 τραπέζι για το Gentoo :)
3 On Sep 25, 2010 7:34 PM, "Theo Chatzimichos" <tampakrap@g.o> wrote:
4 > On Saturday 25 September 2010 19:25:28 Nikos Roussos wrote:
5 >> 2010/9/13 Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>:
6 >> > Ζητήσαμε booth, Νίκο είχαμε κανένα νέο?
7 >>
8 >> Δυστυχώς τα πράγματα κινούνται αργά απ' τους διοργανωτές και δεν μου
9 >> έχουν απαντήσει ακόμα. Πάντως όπως είπε κι ο Γιώργος μην ανησυχείτε.
10 >> Κάπως θα τα βολέψουμε.
11 >
12 > Το πρόβλημα είναι ότι έχω συνεννοηθεί με το Gentoo e.V (Γερμανία) να μου
13 > στείλουν πράγματα (μπλούζες banners flyers κτλ κτλ) και ήθελα να ξέρω από
14 νωρίς
15 > για να μην φτάσουν μετά το event και πάνε τζάμπα τα μεταφορικά. Οπότε θα
16 > πρέπει να έχω μια απάντηση μέχρι Τετάρτη Πέμπτη αλλιώς να το ακυρώσω.
17 >
18 > ΥΓ Δεν έχω πρόβλημα να αράξουμε στον πάγκο του hellug αλλά δε θέλω να
19 > απλώσουμε εκεί τα gentoo stuff μαλακία μου φαίνεται
20 > --
21 > Theo Chatzimichos (tampakrap)
22 > Gentoo KDE/Qt, Planet, Overlays