From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: [gentoo-user-el] fosscomm και openfest.teipir
Date: Fri, 21 Jan 2011 18:59:09
1 Δύο πολύ σημαντικά διήμερα συνέδρια πρόκειται να λάβουν χώρα:
2 1) OpenFest Τει Πειραιά, 9-10 Απριλίου
3 2) FossComm, 7-8 Μαΐου, Πάτρα
4
5 Θα ήθελα να ξέρω πόσοι σκοπεύουν να παρεβρεθούν (εγώ 99% και στα δύο), και
6 κατά πόσο ενδιαφέρεστε να έχουμε booth. Αν αποφασίσουμε να πάρουμε boot πρέπει
7 πολύ σύντομα να στείλω mail στο foundation να μας χρηματοδοτήσει. Επίσης, αν
8 κάποιος ενδιαφέρεται να κάνει παρουσίαση ως μέλος της κοινότητας Gentoo.
9 Προτείνω οι παρουσιάσεις να αφορούν ένα εξειδικευμένο θέμα (όχι αυστηρά πάνω
10 σε gentoo) και να αποκλείσουμε τελείως τα θέματα εγκατάσταση και παρουσίαση
11 κοινότητας. Προτείνω:
12 git/gitolite
13 clustering/distcc
14 mysql replications
15 framework γλώσσας προγραμματισμού που έχει κάποιος υπόψιν του
16 τυχόν project που έχετε κάνει και αξίζει να παρουσιαστεί
17 (δικό σας)
18 --
19 Theo Chatzimichos (tampakrap)
20 Gentoo KDE/Qt, Planet, Overlays