From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-el] Fosscomm
Date: Mon, 13 Feb 2012 15:04:03
1 2012/2/13 Nikos Chatzidakis <nikhatzi@×××××.com>:
2 > Παλικάρια καλησπέρα,
3 >
4 > Σας στέλνω αυτό το mail για να ρωτήσω τη θα κάνουμε φέτος. Ο Θωμάς κι εγώ θα
5 > πάμε σίγουρα και θα παρουσιάσουμε κάτι.
6 > Η ερώτησή μου είναι η εξής: Θα κάνουμε κάτι σαν gentoo-el, και αν ναι, ποιοι
7 > θα πάμε? Αν δεν έρθει κάποιος άλλος, τότε
8 > να στείλουμε με τον Θωμά mail στην οργανωτική επιτροπή ώστε να πάμε εμείς
9 > και για παρουσίαση και για workshop. Ακούω
10 > τις προτάσεις σας διότι ο καιρός περνάει.
11 >
12 > Φιλικά,
13 > nikhatzi
14
15 Από περιέργεια, τι θέμα έχετε στο μυαλό σας?
16 Γνώμη μου είναι να σταλεί κάτι συλλογικό πάντως από την κοινότητα.
17
18 ΥΓ Εγώ δεν έχω σκοπό να κάνω παρουσίαση