From: Pavlos Ratis <dastergon@g.o>
To: "gentoo-user-el@l.g.o" <gentoo-user-el@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-el] Re: [gentoo-user-el] FOSSCOMM 2014 @ Λαμία
Date: Fri, 21 Mar 2014 19:06:12
1 2014-03-03 16:29 GMT+02:00 Thomas Kapoulas <tomkap@××××××.gr>:
2 > Καλησπέρα,
3 >
4 > Εγώ είμαι μέσα για ότι αποφασίσετε. Απλά κανονίστε ένα irc meeting για
5 > να δούμε το θέμα του booth.
6 >
7 > On 03/03/2014 02:58 PM, Pavlos Ratis wrote:
8 >> Καλησπέρα παιδιά,
9 >>
10 >> Ανακοινώθηκε και επίσημα ότι η FOSSCOMM 2014 διοργανώνεται 2 με 4 Μαὶου στο
11 >> ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας[1]. Μιας και η FOSSCOMM είναι σε 2 μήνες, καλό θα ήταν
12 >> να δούμε ποιοι θα κατέβουμε και αν θα συμμετέχουμε με παρουσιάσεις και
13 >> booth. Επίσης, μπορούμε να κανονίσουμε και καμιά συνάντηση στο IRC.
14 >>
15 >> Καλό θα ήταν να υπάρξουν απαντήσεις μέχρι την άλλη εβδομάδα για να
16 >> κανονίσουμε όσο πιο σύντομα γίνεται.
17 >>
18 >> [1] http://lamia.fosscomm.gr
19 >>
20 >> ~Π
21 >>
22 >
23 > --
24 > Thomas Kapoulas
25 > http://foss.tesyd.teimes.gr/~tomkap
26 >
27
28 Έφτιαξα ένα doodle event[1] για να κανονίσουμε ένα μικρό meeting για
29 την FOSSCOMM.
30 Όσοι ενδιαφέρεστε να έρθετε επιλέξτε τις ώρες που σας βολεύουν για να
31 κάνουμε το meeting.
32 Μέσα στο ΣΚ θα φτιάξω την agenda για το meeting και θα στείλω τον
33 σύνδεσμο εδώ στην λίστα.
34
35 [1] http://doodle.com/t8viyk6fy86z332i
36