From: Emmanuel Syreggelas <emsyr@×××.gr>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: [gentoo-user-el] Gentoo σε Openmoko Freerunner
Date: Thu, 03 Jan 2013 22:50:51
1 Παιδιά καλησπέρα και καλή χρονιά.
2
3 Μετά από δύο μήνες περίπου περιστασιακής απασχόλησης κατάφερα να εγκαταστήσω
4 το Gentoo (armv4tl) στο Freerunner[1] της Openmoko που έχω.
5 Τις τεχνικές προδιαγραφές του κινητού θα τις βρείτε εδώ[2].
6 Στο κινητό εγκατέστησα το Fluxbox με δύο-τρεις εφαρμογές ίσα ίσα για τη
7 εμπειρία.
8 Το μήνυμα το στέλνω για το αν ενδιαφέρει οποιονδήποτε από την κοινότητα να
9 παρουσιάσει την εγκατάσταση στο κινητό με βίντεο ή φωτό ή απλά πληροφοριακά ή
10 για όποιο άλλο λόγο.
11 Δε με ενδιαφέρει καμία αναφορά σε εμένα. Εγώ το έκανα μόνο για εκπαιδευτικούς
12 λόγους και για τη δική μου εμπειρία, καθώς δεν είναι και κανά φοβερό επίτευγμα
13 για τους ειδήμονες του Gentoo.
14 Για να μη σας κουράζω, αν ενδιαφέρεται κανείς ας με ενημερώσει για να στείλω
15 βιντεάκι και σχετικές πηγές, καθώς βασίστηκα σε προγενέστερη δουλειά άλλων
16 προγραμματιστών του Gentoo πάνω στο Freerunner.
17
18 Ευχαριστώ.
19
20 [1] http://www.openmoko.com/freerunner.html