From: "Λούρδας Βασίλειος" <gentoo@×××××××.name>
To: gentoo-user-el list <gentoo-user-el@l.g.o>
Subject: Fwd: Re: [gentoo-user-el] gentoo-el.org
Date: Thu, 12 Nov 2009 13:51:44
1 Καλησπέρα,
2
3 Από τη δουλειά στο Gmail είχα πρόβλημα να δω το e-mail του Γιώργου, ωστόσο στο
4 σπίτι με το KMail το βλέπω μια χαρά. Το προωθώ παρακάτω.
5 --
6 # Λούρδας Βασίλειος,
7 # Μηχανικός Πληροφορικής Τ.Ε., Θεσσαλονίκη
8 # http://www.lourdas.name
9 ---------- Forwarded Message ----------
10
11 Subject: Re: [gentoo-user-el] gentoo-el.org
12 Date: Thursday 12 of November 2009
13 From: "George K." <kargig.lists@×××××.com>
14 To: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
15