From: Athanasios-Ilias Rousinopoulos <zoumpis@×××××.com>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: [gentoo-user-el] Re: Οργάνωση openSUSE Colaboration Summer Camp 2012
Date: Wed, 25 Apr 2012 19:14:36
1 Καλησπέρα σε όλα τα μέλη της λίστας!
2
3 Στο τελευταίο meeting της κοινότητας Ελληνικής Κοινότητας openSUSE
4 συζητήθηκε η Οργάνωση του
5 openSUSE Collaboration Summer Camp 2012. Επειδή ο καιρός θα πλησιάσει
6 καλό είναι να οργανωθούμε και να μην χάσουμε την μπάλα.
7
8 Με το μέντορα μου στο GSOC χρησιμοποιούμε ενα εργαλείο διαχείρησης
9 έργων (Project Management Tool) το Trello [1] .
10 Ειναι αρκετά χρήσιμο εργαλείο για δουλεία collaboration tasks. Για το
11 πώς λειτουργεί και το τί ακριβώς είναι παραθέτω τα ανάλογα link  [2]
12 ,[3], [4].
13 Να τονισθεί οτι μπορείτε να κάνετε login κατευθείαν και με gmail account.
14
15 Έχω δημιουργήσει έναν "Πίνακα" με τίτλο "openSUSE Collaboration Summer
16 Camp 2012" .
17
18 Όσα άτομα σκοπεύουνε να συμμετασχουνε στην οργάνωση του Summer Camp
19 2012 ας κάνουνε έναν λογαριασμό στο Trello.
20
21 Μετά την δημιουργία λογαριασμού , απαντήστε στο mail ακολουθώντας την
22 εξής φόρμα :
23
24 E-mai εγγραφής στο Trello  :
25
26 Tasks*  :
29 Links
30
31 [1] https://trello.com/
32 [2] https://trello.com/about
33 [3] http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aaDf1RqeLfo
34 [4] http://www.youtube.com/watch?v=SUiOWHoslwI
35
36 * Μετά την είσοδο στο σύστημα , θα εμφανιστούν τα tasks που μπορεί να
37 συμμετάσχει ο καθένας.
38
39 Have a lot of fun - Enjoy  openSUSE Collaboration Summer Camp 2012 ;)
43 Rousinopoulos Athanasios-Ilias
44
45 -- About Me--
46 http://zoumpis.wordpress.com