From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: [gentoo-user-el] Re: fosscomm και openfest.teipir
Date: Mon, 02 May 2011 15:12:36
1 On Friday 21 of January 2011 20:58:55 Theo Chatzimichos wrote:
2 > Δύο πολύ σημαντικά διήμερα συνέδρια πρόκειται να λάβουν χώρα:
3 > 1) OpenFest Τει Πειραιά, 9-10 Απριλίου
4 > 2) FossComm, 7-8 Μαΐου, Πάτρα
5 >
6 > Θα ήθελα να ξέρω πόσοι σκοπεύουν να παρεβρεθούν (εγώ 99% και στα δύο), και
7 > κατά πόσο ενδιαφέρεστε να έχουμε booth. Αν αποφασίσουμε να πάρουμε boot
8 > πρέπει πολύ σύντομα να στείλω mail στο foundation να μας χρηματοδοτήσει.
9 > Επίσης, αν κάποιος ενδιαφέρεται να κάνει παρουσίαση ως μέλος της κοινότητας
10 > Gentoo. Προτείνω οι παρουσιάσεις να αφορούν ένα εξειδικευμένο θέμα (όχι
11 > αυστηρά πάνω σε gentoo) και να αποκλείσουμε τελείως τα θέματα εγκατάσταση
12 > και παρουσίαση κοινότητας. Προτείνω:
13 > git/gitolite
14 > clustering/distcc
15 > mysql replications
16 > framework γλώσσας προγραμματισμού που έχει κάποιος υπόψιν του
17 > τυχόν project που έχετε κάνει και αξίζει να παρουσιαστεί
18 > (δικό σας)
19
20 Status update: καταρχήν να αναφέρω πως στο OpenFest η παρουσίασή μας πήγε πολύ
21 καλά, και θα ήθελα κάποια στιγμή να γινόταν και workshop πάνω στο ίδιο θέμα,
22 δηλαδή πώς χειρίζεται το gentoo (ως source-based διανομή) τις γλώσσες
23 προγραμματισμού. η διαφάνεια βρίσκεται στο [1]
24
25 Για το fosscomm τελικά δεν κάναμε αίτηση, μιας και δεν υπήρχε χρόνος/προθυμία
26 από κανέναν, αλλά εγώ και μερικοί άλλοι θα είμαστε εκεί (<3 fosscomm).
27
28 [1] http://gitweb.gentoo-
29 el.org/?p=presentations.git;a=blob;f=openfest_2010_slot_it_or_die.odp
30 --
31 Theo Chatzimichos (tampakrap) | blog.tampakrap.gr
32 Gentoo KDE/Qt, Planet, Overlays

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature