From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: [gentoo-user-el] Ανακοινώσεις / άρθρα
Date: Tue, 13 Apr 2010 16:06:10
1 Όπως προείπα, μπορείτε πλέον να προσθέτετε ανακοινώσεις στο site. Έχω
2 προβιβάσει κάποιους σε author στο site (εννοείται χωρίς ενημέρωση), το
3 επαληθεύετε αν έχει εμφανιστεί το Υποβολή ύλης στο μενού σας. Καλό είναι να
4 ποστάρουμε σε αυτή τη λίστα τυχόν ανακοινώσεις για καμια μέρα το πολύ ώστε να
5 περνάνε από ένα ελαφρύ QA. Πρώτη ανακοίνωση που πιστεύω ότι είναι must είναι
6 το fosscomm (hwoarang / wired? ).
7
8 Για τα υπόλοιπα άρθρα:
9 - Στο "Η ομάδα" υπολείπεται μια εκτενής αναφορά στα συνέδρια που έχουμε
10 συμμετέχει, θα το κάνω εγώ αυτό.
11 - @kargig: Ίδιο άρθρο, θα επιθυμούσες αναφορά στο iloog?
12 - Στο "Σύνδεσμοι" έχω κάνει κάποιες σημειώσεις, ακόμα χρειάζεται κάποιος να το
13 αναλάβει. Περιμένω extra ιδέες/παρατηρήσεις.
14 - Ίσως άλλα άρθρα που πρέπει να προστεθούν στο site
15
16 Επίσης, υπήρχε μια ιδέα από ένα φίλο μου να προστεθεί άρθρο για το Gentoo και
17 το Portage στο el.wikipedia.org, ενδιαφέρεται κανείς να το αρχίσει?
18
19 Όποιος άλλος θέλει author status το ζητάει.
20 --
21 Theo Chatzimichos (tampakrap)
22 Gentoo KDE/Qt Teams
23 blog.tampakrap.gr