From: Theo Chatzimichos <tampakrap@g.o>
To: gentoo-user-el@l.g.o
Subject: [gentoo-user-el] Re: gentoo-el.org Το site
Date: Sun, 13 Dec 2009 16:49:26
1 Πήραμε ως θέμα για το drupal το ίδιο που έχει το http://gentoo.ru γνώριζα ήδη
2 τον διαχειριστή γιατί είναι στο kde team. Αλλά το θέμα θα αλλαχτεί λίγο για να
3 γίνει πιο gentoo.org-like. Τη δουλειά αυτή την ανέθεσα στον Γιώργο Κούτσικο
4 που είναι ο φτιάχνω-όλα-τα-artwork-για-το-linuxteam. Κάποιοι ίσως γνωρίζετε
5 ήδη τη δουλειά του, έχει φτιάξει τις αφίσες για το fosscomm και το sfd. Είναι
6 γραμμένος στη λίστα πλέον, αν και δε γουστάρει gentoo.
7
8 Η ανάπτυξη του θέματος επίσης θα γίνει σε ένα svn repository, όπου το checkout
9 θα φαίνεται απευθείας με ένα hook. Όποιος θέλει να βοηθήσει ζητάει access.
10
11 Τα αποτελέσματα φαίνονται στα παρακάτω sites:
12
13 http://websvn.gentoo-el.org/listing.php?repname=gentoo-theme&path=/&
14 http://tampakrap.gentoo-el.org
15