From: "Lluís" <enboig@×××××.com>
To: gentoo-user-es@l.g.o
Subject: [gentoo-user-es] elección de cflag para P4
Date: Wed, 21 Jan 2009 22:19:52
1 hola, juntando varias piezas encontradas he podido montar un Pentium
2 4; pero a la hora de escoger los CFLAG me encuentro con una duda,
3 mirando el /proc/cpuinfo
4
5 vendor_id : GenuineIntel
6 cpu family : 15
7 model : 3
8 model name : Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
9
10 i mirando en http://en.gentoo-wiki.com/wiki/Safe_Cflags/Intel#Pentium_4_.28Prescott.29_.2F_Celeron_D
11 no me queda claro si debo poner la arquitectura de 64 bits o la de 32;
12 en los flags de la CPU no aparece SSE3, pero no termino de enteder
13 quan es el CFLAG correcto.
14
15 Por otro lado, alguna sugerencia/comentario al instalar un sistema con
16 hyperthreading?
17
18 gracias
21 *Si creus que l'educació és cara, prova la ignorància.
22 *La vida és com una moneda, la pots gastar en el que vulguis però
23 només una vegada.
24 *La felicitat ha de ser compatible, compartible i cooperativa.
25 *Envellim quan els records superen les il·lusions.
26 *Abans d'imprimir aquest missatge, pensa en el medi ambient.