From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Compiz-gond :(
Date: Tue, 06 Mar 2007 08:42:33
1 Szerintem az inkább Device (arra gondoltam, ahol a videokártya adatait
2 adhatod meg), és az amire hivatkoztam meg kell, hogy legyen, mert nélküle az
3 X sem indul :-)
4 Próbáld meg a Beryl-t a beryl-manager-rel indítani konzolból, és lehet baj
5 esetleg jogosultsággal talán. Valamint talán megoldódik a baj a
6 Beryl-manager menuiben egy-két antibug opció kiválasztásával. Ne felejtsd el
7 az ablakkezelőt mindegyik változtatás után újraindítani!
8
9 Aleph
10