From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Tue, 27 Feb 2007 16:10:52
1 Gyuszk!
2
3 Harag nincs és nem is volt, csak felháborodtam a helyzeten. Semmi probléma.
4 Azt, hogy korrigáltál a kihelyezett híreken nagyon szépen köszönjük.
5
6 Dorion!
7
8 Sajna amíg nincs kész a Normál Kézikönyv, a Realease Kézikönyv és a
9 Biztonsági Kézikönyv, addig nem kapunk direkt linket. Kb 25 fordítócsapat
10 dolgozik a Gentoo hivatalos oldalán, mégis csak az egyharmaduk kapott
11 linket. Csodát akkor tudnánk csinálni, ha lenne időnk, vagy a világ nem
12 venné el a lehetőségünket (példaképpen felhozhatnám a saját helyzetemet)
13 Egyébként gyere te is segíteni nekünk, hogy lehessen csoda. Ez lenne a
14 normális OpenSource hozzáállás: ha szeretnéd és még nincs, akkor csináld
15 meg!
16
17 Aleph
18