From: A <aronp@×××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] xen és fglrx, ttyS0
Date: Sun, 26 Nov 2006 14:46:38
1 Helló.
2 >> ttyS0-ra ugyan az a nóta: goggle "xen ttyS0" -> egy újabb Xen probléma.
3
4 Sajnos ez a link nem segített, de találtam mást, ami nekem bejött:
5
6 a grub.conf-ban a module /vmlinuz.... sor végére kell tenni a
7 'xencons=tty' paramétert.
8
9 Igaz, csak grub-ra van itt a megoldás, de lilo-val hasonló lehet a
10 dolog. Felhívom a figyelmet, hogy a leírás szerint NEM működik minden
11 esetben a dolog!!! Mégpedig a xen-ben van egy un. 'ugly hacking', amivel
12 lefoglalja magának a ttyS0-t. Elvileg a 3.0.3-as xen-ben tisztázva van a
13 kód és már konfigolható valahogy a dolog, sajnos a gentoo portage-ban
14 még nem elérhető, mivel tesztelni akarják még, mert szerintük akkora a
15 változás, hogy legalább 3.1.0-nak kellene hívni.
16
17 Sok sikert a hasonló cipőragasztóba lépőknek! :)
18
19 Sajna az ati-driverrel még mindig torkosborzot játszok...
22 appa