From: "Tanács Dávid" <tanacsdavid@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] MTP eszkoz dmesg
Date: Mon, 01 Jan 2007 21:06:11
1 Sziasztok!
2
3 Tojt nekem a jezuska egy LG FM33 nevu 2 gigas mp3 lejatszot. Van
4 valakinek ilyesmi joszaggal tapasztalata? Allitolag MTP -t tud (Media
5 Transfer Protocol, talan Microsoft talalmany), de nalam a libmtp
6 mtp-detect programja nem lat semmit. Ha atallitom a kutyut MSC-rol
7 MTP-re, semmi valtozast nem latok. Dmesg szerint ott van, nincs rajta
8 particio, /dev/sda mountolhato, tudok ra zenet tolteni, ez a resze
9 rendben is van.
10 MTP uzemmodban miert lenne nekem jo ezt hasznalni? Mit tud tobbet,
11 mint sima modban? Van esetleg valakinek ilyesmi joszaga? dmesg mit
12 mond az MTP modra? Esetleg kellene valami kerneltrukk hozza? Vagy az
13 enyem hibas? Vissza kellene vinni? Nem szeretnem, mert nagyon tetszik.
14 :)
15
16 Segitsegeteket elore is koszonom!
17
18 Ja! Boldog Uj Evet!
21 tanacsdavid
22 +36-30-475-6149
23
24 Csak a Puffin adhat erot is mindent lebiro akaratot...