From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] SOLVED: Catalyst 2.0.1 - unbind nem műxik
Date: Sun, 24 Dec 2006 18:31:33
1 Ezeket a mappákat nem szabad symlinkelni. mount --bind csodákra képes
2 ilyenkor.
3
4 Kellemes karácsonyi ünnepeket:
5 G.
6
7 2006/12/23, Pongrácz István <gentoo.macs@××××××××.hu>:
8 >
9 > Nos, az évszázados rejtély megoldódott :)
10 >
11 > Szépen végigolvastam a modulokat és szárazon, meg gyakorlatban is
12 > ellenőriztem a működését: jó.
13 > Akkor mi is történt?
14 >
15 > Hát az, hogy az én filerendszeremen a /var /tmp /portage száműzve vagyon
16 > egy külön partícióra, ami szépen be van linkelve a megfelelő helyére.
17 >
18 > Na, ezt elfelejtettem közölni a catalyst-al a catalyst.conf-ban, ahol a
19 > storagedir a /var/tmp/catalyst volt.
20 > Ami a linket követve jó is lenne, de neki a teljes elérési út a
21 > domináns, tehát a /mnt/storage/var/tmp/catalyst a helyes érték.
22 >
23 > Hát, ez van :) Viszont majdnem beszélek már pythonul :)
24 >
25 > István
28 > Nyílt forráskód azokra az igazán nehéz napokra. BSA
29 > Open source for those really hard days. BSA
30 > http://www.osbusiness.hu
33 > gentoo-user-hu@g.o mailing list