From: BORGULYA Gergely <gergely@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] zope
Date: Fri, 09 Dec 2005 19:56:46
1 Szia!
2
3 A zope instance etc konyvtaraban talalhato egy zope.conf file, ebben lehet
4 megadni az effective user cimszo alatt, hogy melyik user futtassa a
5 szolgaltatast.
6
7 BG
8
9 2005. December 9. 20.29 dátummal Csanyi Andras <sayusi.ando@×××××.com> címről
10 az alábbiakat kaptam:
11 > Sziasztok!
12 >
13 > Hangyányi tanácstalanság ütötte fel fejét nálam:
14 > felraktam a zope cuccost, mert ezen fut a SilvaCMS amit munkámban
15 > használok.
16 > Amikor a zopeinstance-t létrehozom kapok egy zope.initd scriptet amit
17 > be lehet másolni az /etc/init.d/ könyvtárba, hoyg "elfogadott" módon
18 > indítsam a szolgáltatást.
19 > A problémám csak annyi, hogy az itteni szolgáltatások csak root -ként
20 > hajlandóak elindulni. De a zope meg nem hajlandó erre.
21 > initscriptekben hogyan tudom megadni, hogy az adott service mondjuk
22 > bundi felhasznállóként legyen elindítva?
23 >
24 > próbáltam, hogy a script elejére beraktam egy
25 > su bundi sort, de akkor nem indult el a szolgáltatás.
26 >
27 > Köszönöm a segítséget!
30 > -- Csanyi Andras --
31 > -"Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport." - Cromwell