From: Peter Kiraly <rogerius@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] alsa problem
Date: Wed, 05 Mar 2008 07:20:12
1 Hát ez érdekes.Lehet, megpróbálom az arts-ot, vagy már csak poénból a kde4-et.
2 Ma frissen elindítva a gépet a skype megint nem adott hangot, a mikrofon
3 beállítása nem az volt ahogy hagytam (valamiért visszaált az nvidiára), a
4 kimeneten a defauton nincs hang, ha állítgatom akkor meg csak a bal oldal
5 szól..
6
7 Tegnap még virtualboxba felhúztam egy ubuntut, minden oké volt. Most indítanám
8 megint, és a virtuális ubuntu indításakor nyöszörög a vbox, hogy a host audio
9 rendszerét nem tudja elérni... Mindemellett az Amarok tökéletesen muzsikál..
10
11 Lehet, hogy az architektúra (amd64) és a béta állípotú progik szívatnak. Kb
12 fél éve használom a 64bites rendszert, meg is volt ez a probléma, csak
13 mostanában többet használnám a skypet (a flash nem annyira izgat) ezért
14 kellemetlenebb a hiba.
15
16 Kísérletezek a fent említett lehetőségekkel, hátha lesz valami. A Gnome is
17 benne van a lehetőségek között (bár Ferenc leírása alapján nem biztos, hogy
18 megoldja, ki tudja)
19
20 Köszi a válaszokat!
21