From: "Császár Péter" <csjpeter@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] SpeedTest
Date: Thu, 11 Dec 2014 08:51:16
1 Sziasztok!
2
3 Számomra meglepő. Gynge tesztnek gondolnám, a for ciklust viszonylag
4 könnyű lenne optimalizálni scriptek értelmezőkben is.
5
6 Először módosítottama kódokat, mert c, js és python 90, 90, 89, 88, 87
7 for ciklussal volt a php pedig 90, 89, 88, 87, 86-tal. Szóval egységesen
8 90, 89, 88, 87, 86-ra módosítottam mindet. És így:
9
10 [09:00:12 csjpeter@goliat tmp]$gcc -O2 speedtest.c
11 [09:01:00 csjpeter@goliat tmp]$time ./a.out
12 osszesen: 4980917040
13
14 real 0m0.001s
15 user 0m0.000s
16 sys 0m0.000s
17
18 [09:01:10 csjpeter@goliat tmp]$gcc -O1 speedtest.c
19 [09:01:16 csjpeter@goliat tmp]$time ./a.out
20 osszesen: 4980917040
21
22 real 0m1.899s
23 user 0m1.899s
24 sys 0m0.000s
25
26 [09:01:20 csjpeter@goliat tmp]$gcc -O0 speedtest.c
27 [09:01:26 csjpeter@goliat tmp]$time ./a.out
28 osszesen: 4980917040
29
30 real 0m9.965s
31 user 0m9.972s
32 sys 0m0.000s
33
34 [08:58:45 csjpeter@goliat tmp]$time nodejs speedtest.js
35 osszesen:4980917040
36
37 real 0m37.950s
38 user 0m37.949s
39 sys 0m0.035s
40
41 [08:56:25 csjpeter@goliat tmp]$time php speedtest.php
42 osszesen: 4980917040
43 real 2m9.454s
44 user 2m9.085s
45 sys 0m0.005s
46
47 [08:03:59 csjpeter@goliat tmp]$time python speedtest.py
48 4980917040
49
50 real 4m22.342s
51 user 4m22.385s
52 sys 0m0.016s
53
54 Gondolom ezeken azért lehetne még alakítani php, python és nodejs
55 konfigokkal.
56
57 Üdv,
58 Péter