From: "Pongrácz István" <gentoo.macs@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] gcc unmerge
Date: Tue, 02 Jan 2007 17:07:18
1 Szia!
2
3 Észrevétel:
4 Én belefutottam abba, hogy a gcc-t leszedve nem mentek programok. Ennek
5 az volt az oka, hogy van egy lib, ami a gcc csomag része és ehhez
6 linkelődnek a progik (pl. mysql, apache2).
7
8 Nekem már van egy működő livecd-m, amin rajtahagytam a gcc-t, pár
9 ezt-meg azt, feltettem egy 70 megás cuccot és még így is elfér egy
10 130Megás iso image-n.
11
12 Mindezt sqashfs-el.
13
14 Javaslom neked is a catalyst-ot kipróbálni, ha még nem tetted meg,
15 nagyon kellemesen használható.
16
17 Visszatérve a kérdésedre, engedélyezted neki direktben is, hogy
18 leszedje? (nem tudom, melyik az alapértelmezés, az igen, vagy a nem :)
19
20 Viszont egyszerűbb, ha fogod magad és letörlöd manuálisan a kérdéses
21 fájlokat:
22 equery f sys-apps/portage > mitistoroljek.txt
23 ezt még kicsit masszírozod és már törölsz is (awk meg ilyenek és már
24 megy is)
25
26 Üdv,
27 István