From: Nagy Ferenc <ferenc.nagy@××××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Fax és az ő dolgai
Date: Fri, 27 Apr 2007 12:24:55
1 Szia István,
2
3 Nekünk itt a cégnél capisuite (net-dialup/capisuite) fut egy valamilyen Fritz
4 ISDN kártyával, aminek a meghajtója egy külön csomagban van, ami a SUSE
5 Linuxból lett kihalászva a Gentoo által (net-dialup/fritzcapi). Könnyen
6 konfigolható és stabilan működik fogadásra. A beérkező fax a levelesládánkba
7 érkezik csatolt pdf-ként. Nagyon kényelmes.
8
9 Küldésre egyelőre nem nagyon használtuk, mert van régebbi fax készülékünk is
10 és a pecsétes dolgokat azzal könnyebb, de már terveztem, hogy beállítom a
11 küldést is. PDF-ből a parancssoros felület tud faxolni, pdf-et meg akár egy
12 pseudo pdf nyomtatóval is lehet összeállítani, a kérdés csak a telefonszám
13 átadása kliensről. Ahogy néztem a neten, a németek csináltak hozzá kliens
14 oldali progit is, de ezt még nem volt időm kipróbálni.
15
16 Tudom ez nem valami sok, de ha megnézted és van kérdésed, akkor írj.
17
18 Üdv: Feró