From: Mezei Zoltan <mz269@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] kmail+ispell(+)kerdesek
Date: Sat, 29 May 2004 09:44:11
1 Sziasztok!
2
3 Szeretnem osszeloni a kmailt az ispell magyar helyesiras-ellenorzojevel.
4 Beallitottam a KDE Control Centerben. hogy az alapertelmezett betukeszlet
5 ISO-8859-2 legyen, a hasznalt nyelv meg a magyar. Beallitottam ezt kulon a
6 kmail-->Settings-->Spellchecker menupontban is.
7
8 Ezek utan a Tools-->Spelling menupontnal mukodik jol az ellenorzes, viszont ha
9 egy szora jobb gombbal kattintok, akkor sajnos nem, az angol szotarat
10 hasznalja tovabbra is.
11
12 Hogy tudnek ezen segiteni?
13
14 Mas kerdes: regi vagyam egy hunspellen alapulo ekezetnelkuli szotar
15 elkeszitese. Probalkoztam vele tobbszor is, de nem sikerult legyartanom.
16 Ehhez van valakinek tippje?
17
18 Harmadik: be lehet-e allitani valahogy a kmailnak, hogy az idezeteket
19 valamilyen szinezett hatterrel rakja a levelbe (mint a Thunderbird)?
20
21 Csak ennyi :-)
22 --
23 "Meg nincs teljesen kesz, de mar majdnem elkezdtuk!"
26 gentoo-user-hu@g.o mailing list