From: "Ábrahám Péter" <pabraham@×××××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Samba PDC
Date: Fri, 13 Apr 2007 08:29:43
1 George Hron írta:
2 > Megint nem figyeltél. Az adatbázisba MINDENKÉPP kell lenni egy 'root'
3 > nevű
4 > usernek mert CSAK NEKI van joga arra, hogy gépeket léptessen tartományba.
5 >
6 > Az a másik, hogyha egy új gépet akarunk beléptetni, akkor kell egy
7 > hasonló
8 > nevű user is az adatbázisba, konkrétan az usernév végén $ kell legyen.
9 > Azaz:
10 > useradd -s /bin/false -d /var/empty enkicsigepem$
11 > pdbedit -a -m enkicsigepem$
12 >
13 > (ezt eddig azt hittem tudod, minden második doksi megemlíti).
14 >
15 Szia!
16
17 Köszönöm, tegnap du. elolvastam a "második" doksit is, és az általad
18 írottakkal együtt most már tiszta és világos ez a Samba PDC történet.
19 Sikerült is beléptetni az XP prof klienset a tartományba, sőt az ACL
20 állítgatás is megy.
21
22 Köszi mégegyszer,
23