From: Tamas Sarga <tamas@×××××××××××××××××.net>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Fw: Re: [oohu] 1.1 forras
Date: Mon, 24 May 2004 08:40:47
1 Sziasztok!
2
3 Az alábbi levélben olvasható, hogy hol elérhető a patchset. Én az
4 alapvető problémát ott látom, hogy előfordulhat, hogy a Gentoo -s forrás
5 nem sorról sorra egyezik az eredetivel, ezért lehet, hogy a diff nem
6 lesz "out-of-the-box" működőképes de majd meglátjuk, ha minden jól
7 megy, akkor én a holnapi nap folyamán megpróbálok fordítani egy magyar
8 build-et, aztán majd meglátjuk, hogy meddig jut a dolog így első
9 nekifutásra.
10 Persze a másik megoldási mód az, hogy egy official OOo forrást patch-eli
11 meg az ember és akkor az menni fog. Meg kéne nézni, hogy amennyiben a
12 Gentoo -s forrás más, akkor ennek van-e funkcionális következménye, és
13 ha van, akkor kell-e nekünk.
14
15 Ezúttal is köszönet az FSF.hu -nak és mindenkinek, aki részt vett abban,
16 hogy a honosítás ilyen nagyszerűre sikerült!
17
18 Üdv.:
19 Tamas Sarga Sarga Tamas
20 Software Developer Szoftver fejleszto
21 Member of the Mozilla Quality Assurance Mozilla Quality Assurance tag
22 OpenOffice.org translator OpenOffice.org fordito
23
24 ---------- Forwarded message ----------
25 Date: Fri, 7 May 2004 22:52:28 +0200 (CEST)
26 From: Bencsath Boldizsar <boldi@××××××××××××.hu>
27 Reply-To: oohu@×××××××.hu
28 To: oohu@×××××××.hu
29 Subject: Re: [oohu]forras,archivum
32 http://www.crysys.hu/~boldi/openoffice/build-source/1.1.1-winbuild41/
33 cimre kiraktam, a copy111 gyakorlatilag a cvs-ben is fellelheto cuccok
34 altalam (Sajat magamnak szant minosegben keszult) listaja, mig a diff fajl
35 a diff az eredeti forrassal...
36
38 Bencsath Boldizsar
39 boldi@××××××××××××.hu