From: "Szecsődi M. László" <szecso@×××××××××××××.hu>
To: Gentoo-User-Hu <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] új tag vagyok, vagy egyetlen
Date: Sat, 31 Jul 2004 09:04:11
1 Szia Sztok!
4 Kicsit kalandosan, de végül feliratkoztam a listára...
5
6 Röviden bemutatkozom: Szecsődi M. László vagyok, vagy egyszerűen Szecső.
7 Alapvetően színész, humorista és rendező vagyok, de emellett weboldalakat és
8 kiadványokat szerkesztek. A Linux-szal kb. 1 éve, a Gentoo-val kb. 1 hónapja
9 ismerkedtem meg...
10
11 Mivel új vagyok itt, ezért szeretnék pár apró kérdést feltenni a listával
12 kapcsolatban.
13
14 1. Van itt valaki, vagy én vagyok egyedül?
15
16 2. Van valami olyan megegyezés a listatagok között, amit jó, ha tudok?
17
18 3 Egy átlagos napon mekkora a lista forgalma?
21 Segítségeteket nagyon köszönöm.
24 Üdv,
25 Szecső
26