From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] gondolat.
Date: Sat, 10 Nov 2012 12:18:54
1 Nos úgy jutott eszembe hogy lassan 1 éve nem jött kérdés a lista felől.
2 Az utolsó az én idétlen kérdésem volt. Az is egy hónap híján 1 éve.
3
4 Ráadásul 5 hónap múlva 10 éve használok Gentoo -t. Bár nem vagyok a
5 hűség minta példája. Szerver oldalon gyakorlatilag annyi gentoo -m van
6 mint windows -om. (0) Tavaly meg kb 1 évig próbáltam kivonni az
7 életemből hátha gyorsabban haladok mással. De fordítva sült el.
8 Gentoo->Ubuntu->CentOS->Fedora->Redhat->OpenBSD->Debian->Ubuntu->Gentoo
9 kör után rájöttem hogy a gentoo a legalkalmasabb számomra Desktopnak. De
10 jó látni, hogy nem vagyok az utolsó muhikán :P
11
12 10 év után meg hibával amit ne tudnék megoldani nem igazán találkoztam.
13 Az Ubuntu lényegében több fejfájást okoz. A debianok is tudnak
14 meglepetéssel bombázni.
18 Pompon lányokat estére!
19