From: Bukuli Norbert <bukuli.norbert@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] usb automatikus felismerése
Date: Sat, 15 May 2010 13:55:04
1 Helló!
2
3 plugdev csoportnak tagja a felhasználó?
4
5 András Csányi <sayusi.ando@×××××.com> írta (2010. május 15. 12:40):
6 > Üdv!
7 >
8 > Szeretném elérni, hogy ha a laptopba bedugom a kis usb sticket, akkor
9 > ismerje fel. KDE -t használok. Ha jól láttam, akkor a hal csinált
10 > ilyet régebben, de mintha most nem nagyon akarná a jót és mintha olyat
11 > is olvastam volna, hogy a hal -t lenyomja a dbus.
12 >
13 > Valakinek valami ötlet? Esetleg leírás, ami nem elavult és használható?
14 >
15 > Előre is köszönöm!
16 >
17 > András
18 >
19 > --
20 > - -
21 > --  Csanyi Andras  -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando
22 > --  "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!".-- Cromwell
29 Üdvözlettel:
30 Bukuli Norbert