From: Botykai Zsolt <zsolt.botykai@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] samba problema helyi halon ket linuxos gep kozott :-[[
Date: Tue, 10 Aug 2004 14:20:41
ilyen megoldasokat sajna en is tudok (pl. a nautilus-sel browseolva, vagy a konqueror-ral), de sajna nekem nem az kellene... azert koszi. -------------------------------------------------------------------------- Opinions, conclusions and other information in this message that do not relate to the official business of Online Business Technologies Corp. shall be understood as neither given nor endorsed by it. In such cases Online Business Technologies Corp. will not bear the responsibility of consequences. If you have received this communication in error, please notify the system manager immediately by responding to this email and then delete it from your system. A levelben foglalt, nem az Online Rt. hivatalos uzletmenetevel kapcsolatos velemenyek vagy mas informaciok vonatkozasaban az Online Rt. nem vallal felelosseget. Amennyiben a level valamely hiba folytan jutott Onhoz, kerjuk, hogy valaszlevelben azonnal ertesitse a rendszer uzemeltetojet, majd torolje ki a levelet rendszerebol!