From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Compiz-gond :(
Date: Mon, 05 Mar 2007 16:07:37
1 Keresd azt a fránya változót a /etc/env.d/ könyvtárban. Ha régi a
2 rendszered, akkor abban lehet egy file, ami tartalmazza :-) Nekem a flash
3 volt a bűnös.
4
5 Aleph
6
7 Simon László <wingtsun.miskolc@×××××.com> írta, 2007.03.05.:
8 >
9 > Köszönöm a segítséget!
10 > Copmiz helyett Beryl -t raktam fel,ami elvileg megy ,szinte minden
11 > efektjével együtt,csak sajna nincsenek
12 > ablakdekorációk(minimalizálás,teljes képernyő,fejléc,stb...)
13 > A http://wiki.beryl-project.org/wiki/Troubleshooting_nVidia oldalon
14 > leírtakat már végigcsináltam,a FAQ -t végigolvastam a Beryl
15 > oldalán....elvileg mindennek klappolnia kéne...de mégsem :( (tuti én
16 > vagyok ilyen balszerencsés (vagy balphasz)...)