From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Samba server halozat tallozaskor nem lathato
Date: Wed, 20 Jun 2007 12:50:00
1 Először is:
2 Közölni kell a XP-kkel, hogy van egy WINS servered. Ugyanis a WINS server
3 teljesen más működést igényel a SMB kliensektől. Ezzel együtt ez még nem oka
4 annak hogy a szerver nem látszik.
5
6 Esetleg volt olyan időszak, hogy a szerver (félrekonfig vagy egyéb miatt)
7 átmenetileg accdeniedet dobott minden hozzá fordulónak vagy nem válaszolt?
8 Ebben az esetben el tudom képzelni, hogy a XP-k elkönyvelték
9 használhatatlannak a szervert, és nem vesznek tudomást róla (kvázi
10 feketelistás lett).
11