From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Reset után 100% packet loss.
Date: Fri, 14 May 2010 10:00:23
1 bukta átálítottam deadline ra és ugyanaz a szitu...
2 100% packet loss...
3 még csak a dhcp s ipt se veszi fel... semmi...
6 2010/5/14 Testa <testa.a.tapos@×××××.com>:
7 > Hozzá kell tennem ezzel a kernellel ment előtte is a gép :P
8 > Az utolsó frissitett csomag a libpng...
9 > Ultra kínos mert pont az egyik teszt web server az...
10 > Jelenleg usb ről bootoolva chrootoltam és úgy futtnak a szollgáltatások..
11 > Mit veszíthetek kiprobálom ... De meglepne ha működne...