From: Ruzsinszky Attila <ruzsinszky.attila@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] X fordítása
Date: Wed, 20 Jan 2010 18:05:51
1 > VIDEO_CARDS="fbdev vesa i128 intel i740 glint xga" emerge -av xorg-drivers
2 OK, de az i128 és az i740 minek?
3 i128-at nem ismerem, de az i740 az igen-igen régi.
4 Valahol olvastam, hogy elég az intel. Persze glint és xga-m az nincs
5 és ahogy írtam,
6 a legfőbb bajom, hogy nem akarja újrafordítani.
7
8 > így próbáld meg...
9 Jövök, teszek egy próbát. Mondjuk most nem látom a képet, ha elkészül
10 az X, de ha
11 már elindul, lehet nézni a log-ot, bár ilyen állapotom kettő is volt:
12 - no egér+bill, de van X!
13 - van egér+bill, de nincs csak tök fekete kép. (hogy honnan tudom, hogy van egér
14 akkor? a log-ból. ;-) )
15
16 A 3. eset most van, hogy el se indul. :-(
17
18 USE flag-ek nem érdekesek? Benne az fbcon? Mert most ott állok ...
19
20 Üdv:
21 Ruzsi