From: Wrekno <wrekno@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] stage 1 install
Date: Mon, 16 Feb 2004 17:19:11
1 Csao
2 1 honapja raktam fel 466os procira kb ugyanezt. Bootstrap: 7-8 ora legalabb, utana stage 2 mar csak 1-2 ora. Utana jon a sok szar, amik altalaban eleg gyorsan fordulnak. Szal az mar nem nagy ugy. En postfixet, portmap, apache, php ilyeneket raktam fel. Par ora az egesz. 1, masfel nap alatt kesz is van. De javasolnam, hogy rakd at a vinyot, es csinald masik gepen az egeszet. Sokkal gyorsabb lesz, es teljesen ugyanaz lesz az eredmeny. Most raktam fel egy kis rendszert egy p2 300as helyett az athlon xp 1700+os gepemen. 1 nap alatt kernellel egyutt megvolt, ugy hogy nem figyeltem ra, tehat nem tudom mennyit allt egyhelyben. (lett volna, ha a legvegen a vinyo be nem dobja a torulkozot :) ).
3 Ezt naon egyszeru megtenni egyebkent barmilyen linux alol, csak chroot kell hozza. Semmi mas. Ja es 1 stage1. En ezt ajanlom... 533ason nem veszes kivarni, mig lefordul. Mindenesetre sok sikert.
4 Ja igen, ha az en modszerem mellett dontenel, akkor csak a sima telepito doksi lepcsoit csinalod vegig, annyi kulonbseggel, hogy a chrootba igy lepsz be:
5
6 env -i chroot /mnt/gentoo /bin/bash
7
8 utana source es env-update.