From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Re: Kernel Panic
Date: Wed, 31 Aug 2011 20:30:02
1 Az ok egyszeru az /dev/sd a scsi csatolokra vonatkozik ...
2 (a sata is ide megy jelenleg)
3 hdb ugy lehet hogy a merev lemezz nem primeryy master hanem slave :P
4 ha primary master akkor hda ha primary slave akkor hdb
5 ha secondery master akkor hdc
6 es secundary slave hdd :P
7
8 every time
9
10 2011/8/31 Szellem Tamás <mrszellem@×××××.com>
11
12 > Sziasztok!
13 >
14 > Sikerült elindítanom!
15 > Az volt a megoldás hogy újból kezdtem az egészet, a kernelt a genkernel-lel
16 > fordítottam és a hiba megint fennállt bootoláskor de a felajánlott shell-t
17 > elindítva beírtam hogy ls /dev/ és meglepődve ott találtam olyat h hdb1, ezt
18 > ujraindításkor beírtam a grub-ba hogy ez legyen a root fs, és lám elindult
19 > az alaprendszer
20 > nem értem.. hda nincs de van helyette hdb.
21 >
22 > Nagyon szépen köszönöm mindenki segítségét!
25 > V. éves mérnök-informatikus hallgató
26 > SZE-MI-BSC (Győr)
33 www.airndsoft.com
34 Artificial Intelligence Research aNd Development Software Company