From: "Pongrácz István" <gentoo.macs@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] nodev FEATURE?
Date: Tue, 19 Dec 2006 14:24:13
1 Hali,
2
3 Én éppen a catalyst-al barátkozom.
4 Azt hiszem a másik levlistán (gentoo angol nyelvű) volt róla szó, hogy
5 embedded-et csináltak vele, pont ilyen célzattal.
6
7 Aztán lehet, hogy valamilyen fórumon találtam erre célzást, mert elég
8 sokat google-ztam....
9
10 Azokban a spec fájlokban van olyan passzus, hogy mely könyvtárakat
11 pucolja ki, milyen csomagokat szedjen le a livecd készítéséhez stb.
12
13 Üdv,
14 IStván
15