From: Tamas Sarga <tamas@×××××××××××××××××.net>
To: "Gentoo.hu" <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Totalcar + mplayer
Date: Fri, 06 Aug 2004 13:22:22
1 Szia!
2
3 Nekem se megy, sem mplayer 1.0pre5-3.3.3 -el. Vagyis elkezdi lejátszani,
4 az A-V sync elkezd szétcsúszni, aztán megy tovább hang nélkül. A Kabodle
5 egyből hang nélkül nyitja meg. Mindez 2.4.26-r6 kernel, ALSA1.0.5a és
6 EMU10K1 -es modul SB Live 5.1 -es kértyéval. Lehet, hogy az új wmv
7 (talán 9, nem tudom hányasnál tartanak) az oka, azt még nem kezeli
8 tökéletesen semmi Linux alatt.
9
10 HTH
11
12 Üdv.:
13 Tamas Sarga Sarga Tamas
14 Software Developer Szoftver fejleszto
15
16 There are 10 types of people in this world. 10 féle amber van a világon,
17 Those who understand binary, and those az egyik amelyik ismeri a
18 who don't kettes számrendszert, és a
19 másik, amelyik nem
20