From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] libexpat
Date: Thu, 21 Sep 2006 23:13:10
1 Szia!
2
3 Mivel a revdep-rebuild az ldd parancs kimenetét dolgozza fel, ezért a jó
4 paraméterezés a --library libexpat.so . Ez ugyanis illeszkedni fog a
5 libexpat.so.X-re is.
6
7 Üdv:
8 G
9
10 2006/9/21, POLONKAI Gergely <polesz@×××××××××.info>:
11 >
12 > Hosszas probalkozas utan sikerult kifundalnom, mi is lehetett a parancs :)
13 >
14 > revdep-rebuild --library libexpat.so.0
15 >
16 > siman libexpat-tal nem akarta megenni, mert olyanra tenyleg semmi nem
17 > hivatkozik :)
18 >
19 > POLONKAI Gergely írta:
20 > > revdep-rebuild, es --library. Ennyire emlekszem a parancsbol :)
21 > >