From: MrATTA <mrattaagas@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] su
Date: Sun, 17 Jul 2005 02:42:05
1 Üdvözletem!
2
3 Ata vagyok és immár én is a gentoo tábort gazdagítom.
4 Nagyon tetszik, nagyjából már be is állítottam, megy
5 az X TVouttal és mplayer is gyorsabb mint valaha :)
6 De van itt egy-két bosszantó apróság:
7 su
8 su root
9 su akárki
10 mindig permission denied-al tér vissza, hiába jó a
11 jelszó
12 Találkozott már valaki ilyennel?
13
14 Másik problémám:
15 KDE alatt az artsd ha hangot ad, pl. a konsole bell
16 miatt, 10-20mp-re lefoglalja a /dev/dsp-t és xmms-nél
17 ha playre nyomok kénytelen megvárni, az mplayer meg
18 ugye nem vár hanem hang nélkül indul.
19 Meg lehet oldani, hogy dsp egyből felszabaduljon?
20
21 A válaszokat előre is köszönöm, üdv:
22 Ata
23 /remélem jó listára írtam.../
24
26 Do You Yahoo!?
27 Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
28 http://mail.yahoo.com