From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] wifi mûködik, de miért? :)
Date: Fri, 02 Mar 2007 18:13:40
1 Mint látom legalább 2.6.20-as kerneled van, és a Network részben be van
2 kapcsolva a kernel szintű DHCP konfigurálás is. Kiveszed a kernelből, és
3 utána minden nyugis lesz megint. Én mindig mondtam, hogy nem olyan jó az a
4 Windows, de sose hallgatott rám senki. Nesze nektek, most meg lopjátok a
5 netet is. :-)
6 U.i.: kipróbáltam etz a kernel vs. DHCP-t DHCP kliens nélkül is: sajna nem
7 műküdik.
8
9 Aleph
10