From: cjvt <cjvt@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] kdnssd (?) problema
Date: Tue, 02 Jan 2007 18:32:11
1 Nos, gondoltam hatha vki mas is beleutkozott a dologba (mar ti. a listasok
2 kozul), es ennyirol felismeri a problemat; a neten mindenesetre nem talaltam
3 semmit a kerdesben. Maskulonben ez egy emerge -uDav world mellektermeke,
4 amelyben egy kde 3.5.5 upgrade is pihen. Voltak egyebkent mas hasonlo
5 problemak (sot behuzos hibauzenetek, pl. egeszen sokaig szenvedtem azzal,
6 hogy qca-tls folyamatosan multithread kapcsoloval telepitett qt3-t kert
7 rajtam szamon, amig ra nem jottem, hogy valojaban a kurrens g++-x.y-ra nem
8 talal g++ nevu linket), de azokat vegul is heroikus kuzdelemben
9 feloldottam. :)
10
11 Azert koszi, ha esetleg megis valakinek van tapasztalata, vagy reszletes log
12 adatokra kivancsi, varom/kuldom.
13
14 vt