From: Csanyi Andras <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-hu <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] world fájl
Date: Sun, 25 Dec 2005 12:30:04
1 Sziasztok!
2
3 A következő történt velem karácsonyi ajándéknak.
4 Pénteken badsectoros lett a munkahelyi vinyóm így ki kellett
5 cserélnem.
6 Mielőtt a kukában végezte volna leszedtem a /home és az /etc
7 könyvtárat meg a /var/lib/config és world fájlokat.
8 Miután felpakoltam chrootba az új telepítést és tudtam róla butulnni
9 bemásoltam a world fájlt.
10 emerge -kor hibát ír ki és megnéztem, az a baja hogy egy rakat csomag
11 nincs fenn ami szerepel a a world fájlban.
12 Hogy tudom neki megmondani,hogy nézze ezt meg és tegye fel ami nincs
13 meg.
14 az emerge -av world "csak" updatel
15
16 közben azért olvasgatom a man emerge -t és hasonló dolgokat.
17 természetesen RTFM is jó, csak hol találom azt nem tudom.
18
19 Köszi a segítséget!
22 -- Csanyi Andras --
23 -"Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport." - Cromwell