From: Nagy Bence <tipogral@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] hunspell
Date: Fri, 07 May 2004 11:36:12
1 > Uhh, ezt nem lenetne kijavítani az eredeti forrásban?
2
3 Valószínűleg csak Gentoo-n jelentkezik a hiba, mivel túlságosan
4 "bleeding-edge" disztró, szerintem minden más disztribúción megy
5 (legalábbis Debian-on biztosan), mivel kompatibilitási okokból szokott
6 lenni libcurses is (esetleg mint symlink). Németh Lacival leveleztem ez
7 ügyben, ő meg Debian-on fejleszt, nála biztosan működik...
8
9 > Mindenesetre kész az ebuild, csatolva. :)
10
11 :-)))
12
13 > Ha más is kipróbálta, akkor megpróbálom betetetni a hivatalos protage
14 > fába...
15
16 Rendben, még ma megnézem.
17