From: khraath <khraath@××××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Wacom Bamboo One probléma
Date: Wed, 17 Oct 2007 11:12:33
1 Sziasztok,
2
3 Lenne egy kis gondom a fent említett eszközzel.
4 Tudom, hogy a Bamboo eszközöket a 2.6.23 már támogatni fogja, de nem akarok
5 még váltani.
6 Most egy 2.6.22-es kernelem van (alap gentoo-source r8). Belőttem a megfelelő
7 beállításokat, és a Wacom-ot befordítottam modulként. Ezzel persze nem ment.
8 A linuxwacom.sf.net-ről leszedtem a legújabb linuxos drivert (ami már elvileg
9 ismeri a Bamboo-t). Felraktam, ezzel se ment, de a doksiban megtaláltam, hogy
10 nem minden eszköz van regisztrálva a forrásban, és csak ki kell egészíteni
11 a megfelelő tömböket. Ezzel is végeztem, és most már szépen meg is jelent a
12 /dev/input alatt, és még a /proc/bus/usb/devices szerint is a wacom modult
13 használja. A gondom a következő:
14 Ugyan létezik az eszköz, és meg is jelenik a rendszerben, mégsem tudok
15 semmi reakciót kipréselni belőle.
16 A 'cat /dev/input/wacom' nem ír ki semmit, pedig rajzoltam ám serényen :D.
17 Az eszköz jó, mert kipróbáltam egy XP-s gépen.
18 Néhány tippet szívesen vennék, mert egy hétvége után kifogytam az
19 ötletekből...
20
21 Előre is kösz:
22