From: "Csányi András" <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Fax és az ő dolgai
Date: Fri, 27 Apr 2007 09:58:38
1 Pongracz Istvan <pongracz.istvan@×××××.com> Ă­rta, 2007.04.27.:
2 > Sziasztok,
3 >
4 > Előszó
5 > Szórakozok a fax szerver témakörével.
6 > Miután a laptopomon lévő modemet sikerült életre kelteni, kipróbáltam a
7 > faxolást.
8 > Az efax-al sikerült végre rájönnöm, hogy hogyan lehet faxot küldeni
9 > parancssorbĂłl.
10 > Felpakoltam a fax4cups-ot is.
11 >
12 > A problémák
13 > Cserébe amikor ascii szöveget faxolnék át máshová, az bizony nem megy
14 > át, csak az üres lap.
15 > fax send telefonszam szovegesdoksi
16 > Postscriptel egyelőre nem próbálkoztam.
17 > Az lpr -P Fax -J telefonszam nyomtatando_szoveg sem működik. Beakad.
20 > Másik gépről is szeretném használni a faxot és nem parancssorból, hanem
21 > mint cups nyomtatĂłval.
22 >
23 > Kérdések
24 > Sikerült valakinek ügyesen beizzítania egy működő faxszervert pl. efax
25 > +cups-al?
26 > Különös tekintettel a fax küldés és fogadásra távoli gépről, GUI-ban :)
27 >
28 > Googliztam egy párat, de a gentoo doksija is kicsit hiányos a gui és
29 > remote esetében.
30 >
31 > Mindezt megfejelve, ha valaki már szórakozott ISDN (Hisax driverrel)
32 > ugyancsak fax megoldással, az is érdekel :)
33 >
34 > Ăśdv,
35 > István
36
37 Itt a cégnél egyidőben úgy küldtema faxokat, hogy OpenOffice-ban a
38 fax volt nyomtatónak beálíltva és pikk-pakk küldte a faxokat...
39 azt hiszem a kfax vagy milyen progi volt.
40 de szerintem ez neked édeskevés infó :(
44 - -
45 -- Csanyi Andras -- http://sayusi.hu -- Sayusi Ando
46 -- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!".-- Cromwell
47 éí˘‹¬z¸néí˘Š+‚f˘–)ŕ–+-