From: Pongracz Istvan <pongracz.istvan@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Fax és az ő dolgai
Date: Fri, 27 Apr 2007 17:46:28
2007. 04. 27, péntek keltezéssel 14.24-kor Nagy Ferenc ezt írta:
> Szia István,
> Tudom ez nem valami sok, de ha megnézted és van kérdésed, akkor írj. > > Üdv: Feró > > &#0;&#0;?zn?+f)+-
Köszi! Na és most jön a csattanó :) Mindezt (ISDN - HiSax Eicon passzív kártya) Fedora Core 6 alatt :) Már ezerszer megbántam, de így maradt :) A saját gépeimen is próbálgatom (winmodemek), félsikerrel. Mindenképpen kreálok majd egy howto-t, legalább olyan szinten, hogy én értsem :) Riportolok majd.... Üdv, IStván -- IT szolgáltatások, alkalmazásszolgáltatás http://www.osbusiness.hu -- gentoo-user-hu@g.o mailing list