From: Keresztely-Krall Gyula <plecotus@××××××.ro>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] előadás
Date: Tue, 20 Sep 2005 04:04:00
1 On Tuesday 20 September 2005 01:40, Tóth Csaba wrote:
2 Szia!
3 Egy erdekes link:
4 http://www.timekiller.org/carpc/
5
6 > Igazából ilyenekre gondolok, mint pl. hány évig működött a legtovább
7 > kikapcsolás nélkül egy gentoo-t futtató gép (tényleg ilyeneknek hol
8 > tudok utánanézni?), vagy végülis bármi amit úgy éreztek hogy arról nekem
9 > beszélnem kellene. Most nem kész előadást várnék, hanem mondjuk akár
10 > címszavakat, vagy pár mondatot. Most sebtiben egy összefoglalást kell
11 > leadjak, és a héten napról napora a szemeitek előtt fog elkészülni majd
12 > a konkrét szöveg és a perezentáció.
13 > Csak gondoltam már a bevezetőt is bedobom a közösbe, hátha valaki még
14 > hozzátenne vagy elvenne vmit.
15 >
16 > tsabi
17 Udv