From: Ruzsinszky Attila <ruzsinszky.attila@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Fri, 11 Jun 2010 08:31:12
1 > valójában ez az adott kiadás al-al-al(-stb)-verziószámától függ.
2 Még jobban szeretem az XP-t!
3 Ez egy általam kutyult SP2-es nLite-tal. De a más által készített
4 Winter Ed. se ment.
5
6 > Pontos kiadási verzió - viselkedés adatokkal nem tudok szolgálni, de bizonyára
7 > van a neten ilyen adat, mindenesetre a biztos az, ha az 1. partícióra (amely
8 > egyben elsődleges) próbáljuk telepíteni az XP-t.
9 W7-ről tudunk ilyeneket? Mert ha igen, nem futnám meg vele a köreim,
10 bár ő eljut a partícionálás "csináló" képéig.
11
12 1h-val ezelőtt én is arra a gondolatra jutottam, hogy előveszem az 500G-s
13 USB-s HDD-t, lementem a Gentoot, aztán hagy marháskodjon a 2 Win
14 magában, majd a végén visszateszem Gentoo-t.
15
16 Üdv:
17 Ruzsi