From: cjvt@××××××××.hu
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: RE: [gentoo-user-hu] boot gondok
Date: Wed, 16 Apr 2008 13:55:47
1 >>> Feladó: Sándor Dezso [mailto:morpeus007@×××××××.com]
2 >>> Küldve: 2008. április 16. 14:58
3 >
4 >>> Hat en inkabb azt csinaltam, hogy atirtam mindent hda-ra.
5 >>> Inkabb nem piszkalgatom a biost. Jo ez igy ahogy van.
6 >
7 > Evvel én is küzdöttem amíg rá nem leltem hogy a grub és az fstab
8 > is ismeri az uuid alapú azonosítást (azóta tisztább szárazabb érzés:).
9 > Én egy usb-s wincsit használok több gépben és hol sda hol sdb-ként
10 > ismerik fel. Sőt volt olyan is hogy ugyanazon a gépen kernelferdítés után
11 > is megváltozott.
12
13 az utobbi miatt pl az udev lehet a ludas.
14 az elobbirol, ha tucc wikit/doksit, az erdekelne (lustasagi gyujtemenyem
15 bovitese vegett: http://inebhedj.hu/gentoo )
18 > GES
19 > --
20 > gentoo-user-hu@l.g.o mailing list