From: "Szegedi György" <sagal@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] user .procmailrc
Date: Tue, 20 Mar 2007 19:13:30
1 Van egy csomó működő leírás!!!
2 Én speckó spamszűrésnáél használom, ha gondolod, és van türelmed, holnap
3 elküldöm ide a listára.
4
5 Szegedi György
6 ----- Original Message -----
7 From: "Ábrahám Péter" <pabraham@×××××××.com>
8 To: <gentoo-user-hu@l.g.o>
9 Sent: Tuesday, March 20, 2007 2:51 PM
10 Subject: [gentoo-user-hu] user .procmailrc
13 > Helló!
14 >
15 > A szerveren a (fetchmail) postfix+procmail+(spamassassin)+cyrus imap
16 > működik. A /etc/procmailrc-ben hívom meg a spamassassint. Amit szeretnénk:
17 > a user saját .procmailrc-jével a bejövő leveleket a megfelelő imap
18 > mappákba áttenni. Ez nem akar összejönni sehogy se. Próbáltam a home
19 > könyvtárban lévő .procmail -lel, illetve ez alapján a leírás alapján
20 > (http://www.oreilly.com/catalog/mimap/chapter/ch09.html#12777) összehozni
21 > a dolgot. (Eszerint a /etc/procmailrc-ben kell hivatkozni a felhasználó
22 > procmail file-jára: [includerc])
23 > Sikerült már valakinek imap-os levelezés mellett a user .procmailrc-
24 > vel, vagy ehhez hasonló megoldással leveleket szétválogatni?
25 >
26 > üdv,
27 >
28 > Péter
29 > --
30 > gentoo-user-hu@g.o mailing list
33 > !DSPAM:45ffe6ed435236466825599!
36 > _____________ NOD32 2125 (20070318) Információ _____________
37 >
38 > Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
39 > http://www.nod32.hu
44 gentoo-user-hu@g.o mailing list