From: "Mr.Prise" <mrprise@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] ADSL-net
Date: Wed, 12 Apr 2006 22:13:28
1 Sziasztok!
2
3 Legutóbbi rendszerfrissítés óta nem megy a netem Linux alól :-(
4 Olvastam az emerge-nél, hogy átneveztek dolgokat stb. Valamit gondolom
5 elnézhettem.
6 A jelenségek a következők: mielőtt elindítom a pppoe-start-ot tudom
7 pingelni a localhostot (ami ugye alap...) és az eth0-t. Miután
8 elindítottam a pppoe-start-ot, már egyiket sem tudom pingelni, nem
9 érkezik válasz. Magával a kapcsolattal nincs baj, mert a log szerint
10 simán belép, kapok ip-t stb.Mintha vhol rossz felé mennének a dolgok.
11 Tudna valaki segíteni mit nézzek meg, mi lehet ilyenkor a gond?
12
13 Köszi!
14 Mr.Prise